Reklamační řád

 
Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek (dále jen „OP“) prodávajícího, kterým je Roman Rucký AirsoftMorava, a popisuje postup, jakým způsobem postupovat při reklamaci zboží pořízeného od prodávajícího.
 
Stručný návod jak zboží reklamovat naleznete zde
 
Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a OP ještě před objednáním zboží.
 
Odesláním objednávky, uzavřením kupní smlouvy a nebo převzetím zboží od prodávajícího kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem.
 
Prodávající ke každému zakoupenému zboží  vystavuje doklad o záruce (faktura, nebo prodejka), který je potřebný pro uplatnění záruky.
 

Záruční doba

Doba záruky začíná běžet dnem převzetí zboží Kupujícím.
Při prodeji spotřebního zboží je zákonná záruční doba 24 měsíců.
Výjimku může tvořit zboží prodávané se slevou (zboží poškozené, použité, nekompletní atd.) tato skutečnost je vždy uvedena u zboží. U věcí prodávaných za nižší cenu z důvodu vady či nekompletnosti se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.
Další vy jímkou je zboží upraveno na přání zákazníka (Upgrade nad M130, vložení dílů i přes upozornění technikem na nevhodnost či nekompatibilitu) záruka se na takto upravené zboží nevztahuje. O této skutečnosti je vždy zákazník informován a musí ji odsouhlasit.

 

Postup při reklamaci

Při dodání je potřeba zkontrolovat spolu s dopravcem zda není zásilka nijak poškozena. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí poškozené zásilky. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.
Pokud převezmete balík a zjistíte, že je zboží nekompletní, nebo poškozeno, je potřeba nás neprodleně kontaktovat e-mailem na: airsoftmorava@seznam.cz
 
Pokud zjistíte, že má zboží vadu, je potřeba nás o této skutečnosti, bez zbytečných odkladů kontaktovat a zboží reklamovat.
Zboží můžete reklamovat osobně na prodejně, nebo zaslat (dobírku nepřebíráme) na adresu:
 
Roman Rucký - Airsoft Morava
T. G. Masaryka 463
73801 Frýdek-Místek
Tel.: +420 552 341 746
 
Reklamace by měla být důkladně zabalena, aby nedošlo v průběhu přepravy k jejímu poškození.
Balení by mělo obsahovat: reklamované zboží, vyplněný reklamační list, předešlé reklamační či opravné listy, fakturu nebo doklad o koupi zboží.


Záruční podmínky

Záruka se nevztahuje na závady vzniklé špatnou obsluhou, neodborným, nebo nepřiměřeným zacházením, použitím a úpravou. Zacházením se zbožím v rozporu s návodem k použití, nebo poškozením účinky přepětí v rozvodné síti.
Neoznámil-li kupující vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, soud mu právo z vadného plnění nepřizná. Jedná-li se o skrytou vadu, platí totéž, nebyla-li vada oznámena bez zbytečného odkladu poté, co ji kupující mohl při dostatečné péči zjistit, nejpozději však do dvou let po odevzdání věci.
Negarantujeme plnou kompatibilitu prodávaných dílů s jinými. Pouze pokud technik tuto kompatibilitu odsouhlasí, nebo navrhne řešení (například výměnu také jiných dílů, popřípadě úpravu dílů) díky kterému díl bude možno použít.
Při neodborné montáži negarantujeme plnou funkčnost zboží, že zboží bude mít dané parametry, nebo že nedojde k nenávratnému poškození zboží. 
Jestliže se rozhodnete pro vlastní montáž jakýhkoliv mechanických částí např.: ozubená kola, písty, hlavy pístu, pružiny, trny, kostry GB, ložiska.... Nebereme zodpovědnost za takovouto montáž, a reklamace bude zamítnuta.
Záruku je možno uplatnit tehdy když daná součástka byla namontovaná naším servisem. Připomínám, že pokud je zbraň zakoupena spolu s dílem,  je servis/výměna bezplatná!
Proto vždy před výměnou dílů kontaktujte technika na e-mailu: servis@airsoftmorava.cz a pokud máte zboží zakoupenu u nás, tak doporučujeme vždy využít náš servis.
Porušením záruční plomb se Kupující vystavuje riziku zamítnutí reklamace a zrtáty záruky, ledaže k poškození dojde při obvyklém používání. Pečeti a sériová čísla jsou součástí produktu a nijak neomezují právo zákazníka zboží užívat a manipulovat s ním v plném rozsahu toho, k čemu je zboží určeno.
 
Záruka se dále nevztahuje na závady vzniklé:
1. mechanický poškozením zboží
2. běžným opotřebení zboží
3. elektrickým přepětím (viditelně opálené kontakty, spálené součástky)
4. používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy
5. neodborným upgrade, úpravou, zacházením, obsluhou, nebo změnou parametrů
6. zanedbáním péče o zboží (běžná údržba, čištění, mazání atd.)
7. poškození nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s návodem k použití.
8. přírodními živly nebo vyšší mocí.
 
Reklamované zboží bude odzkoušeno pouze na závadu uvedenou Kupujícím (v reklamačním listě).
Bude li technikem zjištěno, že příčinou problémů není reklamovaný výrobek, nebo že se jedná o závadu, na kterou se záruka nevztahuje, bude reklamace zamítnuta. V takovém případě vždy technik o této skutečnosti informuje zákazníka telefonicky, nebo e-mailem. V případě, že zákazník byl informován o ceně, době opravy a souhlasí s placenou opravou, bude zboží opraveno a zasláno zpět na dobírku.
Prodávající má právo odmítnout přijetí zboží do reklamace v případech, kdy reklamované zboží, a nebo jeho součásti jsou znečištěné nebo nesplňují základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží k reklamačnímu řízení, ledaže se jedná o znečistění obvyklé.


Vyřízení reklamace

Reklamace je vždy vyřízena bez zbytečného odkladu, a to nejpozději do 30 dnů od obdržení reklamace. Dobu lze prodloužit po domluvě se zákazníkem.
K reklamovanému zboží je vytvořen opravný list, kde je uvedeno kdy byla reklamace přijata/odeslána, jaké zboží bylo reklamováno a vyjádření technika k reklamaci.
Při uznání reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě zamítnutí reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruční doba se prodlužuje o dobu trvání reklamace.
Při osobním odběru reklamace je zákazník informován prostřednictvím SMS o vyřízení reklamace.
Při zaslání zboží prostřednictvím přepravní služby je zboží odesláno na adresu zákazníka uvedenou v reklamačním listě.
V případě nevyzvednutí reklamovaného zboží do 60 dnů od data podání reklamace je prodávající oprávněn účtovat při výdeji reklamace částku za uskladnění.
Při osobním převzetí zboží je zákazník povinen předložit doklad, který mu byl vystaven při předání zboží k reklamaci.


Záruka na akumulátory

Je-li obsahem balení či předmětem koupě akumulátor, je jeho obvyklá životnost 6 měsíců.
Právo Kupujícího reklamovat zboží v zákonné záruční lhůtě tím není dotčeno. Kupující však musí přihlížet k výše uvedeným skutečnostem, neboť záruka se nevztahuje na opotřebení způsobené obvyklým užíváním věci a nelze ji tak zaměňovat se životností výrobku. Životnost zboží představuje náchylnost k opotřebení způsobené obvyklým užíváním. Pokud zboží používáte, déle než je obvyklá životnost, je pravděpodobné, že vzniknuvší vada je důsledkem běžného opotřebení, avšak není vyloučeno, že se skutečně jedná o záruční vadu.

 

Reklamační řád je platný od 1. 1. 2014
Reklamační řád je k dispozici také v prodejně AirsoftMorava.